نوشته شده توسط : ๑۩۞۩๑...ẤŖ@Σ..๑۩۞۩♠๑

نامم را فراموش کرده ام بگذار گم شوم در این طلوع و غروبها





:: بازدید از این مطلب : 1436
|
امتیاز مطلب : 265
|
تعداد امتیازدهندگان : 75
|
مجموع امتیاز : 75
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دختر ابانی در تاریخ : 1392/12/9/5 - - گفته است :
سلوووووووووووووووووووووووم
وب خیلی عالی داری
اصلا حرف نداره
اگه خواستی به منم یه سر بزن
ملسی

/weblog/file/img/m.jpg
tara در تاریخ : 1391/11/23/1 - - گفته است :

تو می گذری…من می گذرم
تو از من – من از دل
تو می خندی…من می خندم
تو به من – من به روزگار
تو می گریزی…من می گریزم
تو از عشق – من از خاطره
تو می روی…من می روم
تو از اینجا – من ازاینجا
کاش می فهمیدی از اینجا ……. تا …… اینجا
چقدر فاصله است !

/weblog/file/img/m.jpg
پارسا در تاریخ : 1390/8/28/6 - - گفته است :
´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶

´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´ ´´´´´´´´´¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶

´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´ اپم´´´´´´´´´´´´´´ ¶¶

´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ¶

´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´بد و بيا´´´´´´´´´´´´´´´¶¶

´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶

´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶

´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´من تظرم´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶

´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶

´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶

´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶´´¶¶

´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶´

´´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´ ´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶´´´´´´´´¶¶

´´´¶¶´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´ ¶´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´´´´´¶¶´¶¶

´´¶¶´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´¶ ¶¶¶¶´´´´¶¶¶´´´´´¶´´´´´¶¶´´´¶¶ ´¶¶´´´´´¶¶¶¶´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ¶´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶¶¶´´´´¶¶ ¶¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶ ¶´¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶ ¶

¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶ ¶´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶ ¶

´´¶¶¶¶´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶´¶¶´´´´ ´´´´´´´´¶¶´¶¶¶´´¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶´¶´¶´ ´¶´¶´´¶´¶´´¶¶

´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´¶´¶´¶´ ´¶´¶´´¶´¶´´¶¶¶¶¶

´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶¶´´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶´¶¶¶¶¶

´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶

´´´¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶

´´´´¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶

´´´´´´¶¶´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´¶¶

´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´¶¶

/commenting/avatars/avatar03.jpg
آوای خسته (هانیه) در تاریخ : 1390/1/19/5 - - گفته است :
سلام آرام جان. هستی؟

/weblog/file/img/m.jpg
EDUCATION در تاریخ : 1390/1/16/2 - - گفته است :
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAApam

/weblog/file/img/m.jpg
hadi در تاریخ : 1389/12/22/0 - - گفته است :
لینکت کردم
حالا عشقت کی هست که براش وبلاگ درست کردی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: